Ninja ZX-4RR to nowy standard w klasie supersport 400 cm³. Czterocylindrowy, wysokoobrotowy silnik, kompaktowe podwozie i osiągi wyprzedzające rywali – wszystko stworzone z myślą o torze i ulicy.
Ekscytujący dźwięk przy 15 000 obr./min i precyzyjne prowadzenie sprawiają, że każda jazda budzi w Tobie ducha wyścigów.
|
|
---|---|
Masa całkowita (kg) |
188
|
Wysokość siedziska (mm) |
800
|
Prześwit (mm) |
135
|
Rozstaw osi kół |
1380
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm) |
1990×765×1110
|
Pojemność zbiornika paliwa (l) |
15
|
|
|
---|---|
Typ silnika |
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy czterocylindrowy, DOHC
|
Zawory |
16 zaworów, 4 zawory na każdy cylinder
|
Średnica x skok tłoka (mm) |
57×39.1
|
Pojemność skokowa (cm³) |
399
|
Moc maksymalna (kW/obr./min.) |
56.7/14500
|
Moc (KM) |
77
|
Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.) |
39/13000
|
Układ zasilania |
Wtrysk paliwa: Ø 34 mm × 4 z systemem ride-by-wire
|
|
|
---|---|
Typ ramy |
Stalowa kratownicowa (trellis)
|
Skrzynia biegów |
6-biegowa, napęd łańcuchowy
|
Kąt pochylenia zaczepu |
23,5
|
Przednie zawieszenie |
Odwrócony widelec Showa SFF-BP 37 mm z regulacją napięcia wstępnego
|
Tylne zawieszenie |
Showa BFRC-lite, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, odbicia i kompresji
|
Opony (przód/tył) |
120/70ZR17 160/60ZR17
|
Felgi (przód/tył) |
Aluminiowe
|
Hamulec przedni |
290 mm, dwutarczowy, 4-tłoczkowy zacisk radialny, ABS
|
Hamulec Tylny |
220 mm, jednotarczowy, jednotłoczkowy zacisk, ABS
|
Światło |
LED
|