Motocyki Centrum

Kategoria: A2

KAWASAKI

MEGURO S1 (2025)

27 100

PLN BRUTTO

Dostępny w salonie
Dostępny do jazdy testowej
Dostępny do wypożyczenia

Poznaj bliżej

Masa całkowita (kg)

226

Wysokość siedziska (mm)

780

Prześwit (mm)

125

Rozstaw osi kół

1465

Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm)

2175×800×1105

Pojemność zbiornika paliwa (l)

14

Typ silnika

Chłodzony powietrzem, rzędowy dwucylindrowy, SOHC

Zawory

8 zaworów

Średnica x skok tłoka (mm)

77×83

Pojemność skokowa (cm³)

773

Moc maksymalna (kW/obr./min.)

35/6000

Moc (KM)

48

Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)

62/4800

Układ zasilania

Wtrysk paliwa (DFI)

Typ ramy

Podwójna kołyskowa, stalowa

Skrzynia biegów

5-biegowa, napęd łańcuchowy

Kąt pochylenia zaczepu

27

Przednie zawieszenie

Widelec teleskopowy 41 mm

Tylne zawieszenie

Podwójne amortyzatory z regulacją

Opony (przód/tył)

100/90-18 / 130/80-18

Felgi (przód/tył)

Stalowe, szprychowe

Hamulec przedni

320 mm, jednotarczowy, 2-tłoczkowy zacisk, ABS

Hamulec Tylny

270 mm, jednotarczowy, 1-tłoczkowy zacisk, ABS

Światło

Halogenowe
Meguro S1 – powrót legendy.
Z okazji 100-lecia marki Meguro, Kawasaki prezentuje nowy model klasy 250 cm³ – Meguro S1. Inspirowany klasycznym Meguro SG z 1964 roku, łączy ponadczasowy styl retro z nowoczesną jakością. Chłodzony powietrzem silnik zapewnia płynną i żwawą jazdę, a lekkie podwozie i niskie siedzisko czynią go idealnym motocyklem zarówno dla początkujących, jak i fanów marki. Meguro S1 to hołd dla dziedzictwa i duchu sportowej elegancji.

Galeria

Często zadawane pytania (FAQ)

Czym MEGURO S1 różni się od Kawasaki W800?
MEGURO S1 to model bazujący technicznie na W800, ale wyróżnia się klasycznym wykończeniem premium i detalami inspirowanymi historycznymi motocyklami marki Meguro.
Czy motocykl nadaje się do jazdy z pasażerem?
Tak, MEGURO S1 oferuje wygodne siedzenie dla dwóch osób i solidne tylne zawieszenie, które dobrze radzi sobie z dodatkowymi obciążeniami.
Jakie są zalety silnika chłodzonego powietrzem?
Silnik chłodzony powietrzem jest prostszy w budowie, bardziej klasyczny w charakterze i oferuje wyjątkowe brzmienie, pasujące do stylu retro motocykla.