Motocyki Centrum

Kategoria: A2

KAWASAKI

NINJA 7 HYBRID (2024)

PLN BRUTTO

Dostępny w salonie
Dostępny do jazdy testowej
Dostępny do wypożyczenia

Poznaj bliżej

Masa całkowita (kg)

227

Wysokość siedziska (mm)

795

Prześwit (mm)

140

Rozstaw osi kół

1430

Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm)

2145×765×1170

Pojemność zbiornika paliwa (l)

11

Typ silnika

Chłodzony cieczą, rzędowy dwucylindrowy, DOHC + silnik elektryczny

Zawory

8 zaworów, 4 zawory na każdy cylinder

Średnica x skok tłoka (mm)

83×64

Pojemność skokowa (cm³)

451

Moc maksymalna (kW/obr./min.)

43.5/10000 (spalinowy) 51.1/10000 (hybryda z e-boost)

Moc (KM)

59 (spalinowy) 70 (z e-boost)

Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)

43.6/7500 (spalinowy)

Układ zasilania

Wtrysk paliwa + akumulator litowo-jonowy

Typ ramy

Stalowa kratownicowa

Skrzynia biegów

Automatyczna (6-biegowa sekwencyjna), tryb automatyczny i manualny, napęd łańcuchowy

Kąt pochylenia zaczepu

25

Przednie zawieszenie

41 mm klasyczny widelec teleskopowy

Tylne zawieszenie

Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego

Opony (przód/tył)

120/70ZR17 160/60ZR17

Felgi (przód/tył)

Aluminiowe

Hamulec przedni

300 mm, dwutarczowy, 2-tłoczkowy zacisk, ABS

Hamulec Tylny

220 mm, jednotarczowy, jednotłoczkowy zacisk, ABS

Światło

LED​
Kawasaki wprowadza pierwszy na świecie masowo produkowany motocykl hybrydowy — poznaj Ninja 7 Hybrid. Pod względem wymiarów to maszyna klasy średniej, ale pod względem osiągów z łatwością dorównuje motocyklom o pojemności 650–700 cm³. Dzięki funkcji e-boost oferuje natychmiastowe przyspieszenie porównywalne z supersportami klasy 1000 cm³, zachowując przy tym ekonomię spalania typową dla motocykli 250 cm³. Sportowa jazda z półautomatyczną skrzynią biegów sterowaną przyciskami na kierownicy sprawia, że Ninja 7 Hybrid to przełomowy krok w motocyklowej technologii.

Galeria

Często zadawane pytania (FAQ)

Jakie tryby jazdy oferuje Ninja 7 Hybrid?
Motocykl oferuje trzy tryby: EV (jazda wyłącznie elektryczna), HYBRID (jazda z użyciem obu silników) oraz SPORT HYBRID (z e-boostem do dynamicznej jazdy).
Czy Ninja 7 Hybrid nadaje się na dłuższe trasy?
Tak, dzięki wygodnej pozycji za kierownicą, aerodynamicznej owiewce i systemowi wspomagającemu jazdę, motocykl sprawdzi się również w dłuższych podróżach.
Czy system hybrydowy działa automatycznie?
Tak, motocykl sam zarządza przełączaniem między silnikiem spalinowym i elektrycznym, w zależności od stylu jazdy i potrzeb.

Strona w budowie