Motocyki Centrum

Kategoria: Patent sternika motorowodnego

KAWASAKI

STX 160LX (2023)

64 000

PLN BRUTTO

Dostępny w salonie
Dostępny do jazdy testowej
Dostępny do wypożyczenia

Poznaj bliżej

Masa całkowita (kg)

398

Wysokość siedziska (mm)

-

Prześwit (mm)

-

Rozstaw osi kół

-

Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm)

3155×1181×1150

Pojemność zbiornika paliwa (l)

78

Typ silnika

Chłodzony wodą, 4-suwowy, 4-cylindrowy rzędowy, DOHC

Zawory

16 zaworów, 4 zawory na każdy cylinder

Średnica x skok tłoka (mm)

83×69.2

Pojemność skokowa (cm³)

1498

Moc maksymalna (kW/obr./min.)

118/7500

Moc (KM)

160

Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)

150/6000

Układ zasilania

EFI – elektroniczny wtrysk paliwa

Typ ramy

Kadłub w kształcie głębokiego V, kompozyt

Skrzynia biegów

Automatyczna, przekładnia strumieniowa

Kąt pochylenia zaczepu

-

Przednie zawieszenie

Brak (kadłub jednolity)

Tylne zawieszenie

Brak (kadłub jednolity)

Opony (przód/tył)

-

Felgi (przód/tył)

-

Hamulec przedni

Elektroniczny system hamowania (Smart Reverse with Deceleration)

Hamulec Tylny

Ten sam układ – system cofania i hamowania

Światło

LED​

Seria Kawasaki JET SKI STX przeszła gruntowną modernizację. Skutery wodne zyskały nowoczesny, sportowy design, zachowując przy tym sprawdzone osiągi, które od lat cieszą się uznaniem użytkowników. Główne zmiany wprowadzone w nowym modelu koncentrują się na zwiększeniu komfortu jazdy i łatwości obsługi, przy jednoczesnym utrzymaniu tej samej mocy silnika oraz wyjątkowej zwrotności.

Galeria

Często zadawane pytania (FAQ)

Czy wersja 2023 różni się od 2024?
Nieznacznie – główne różnice mogą dotyczyć kolorystyki i drobnych detali wykończeniowych.
Czy STX 160LX jest odpowiedni dla początkujących?
Tak, posiada płynny silnik i stabilny kadłub, idealny do nauki i rekreacyjnej jazdy.
Jakie paliwo należy stosować?
Zalecana jest benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej minimum 95.